Shop Mobile More Submit  Join Login
Summer Paradise by ioana24 Summer Paradise by ioana24
Free shipping. I mean that the boys can be "shipped" with who you like the most. 
Was a fight to draw them. Ok, sakura and Hinata are kinda edited, but the boys are not. I wonder whem kishi will make cards with them naked. Anime Emoji (Blush Oh yay dance) [V6]  . My favourite is Tenten, she is so lovely, I thing that this is the first time i like what I draw. Naruto is the hottest. Sasuke dens't seem to care like always, I can't draw him in another way. Even that is the first time when I draw Neji, i can't say that is a failure. I redrew is hair after an screenshot with him, He was looking so hot that I didn't wanted to draw his hair in my way. 

I thing that a short dialog....

Na: -Whow, the girls look so hot! What do you thing?
Sa:-I don't fucking care. They are just themself, like always.
Na:- You are surely a  gay, Sasuke.
Sa:- And you are surely a dead soon! Dobe!!
Ne: - You should stop fighting! The girls re beautiful...
Add a Comment:
 
:iconkaleyhyugalmao:
KaleyHyugalmao Featured By Owner Jan 11, 2015  New member Hobbyist Artist
I like this <3
Reply
:icongekkodimoria:
gekkodimoria Featured By Owner Jan 6, 2015
nice
Reply
:iconbakanja:
Bakanja Featured By Owner Dec 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
yummi guys ^^
Reply
:iconsayakimandy:
SayakiMandy Featured By Owner Dec 7, 2014
OMG...Tenten... <33
Neji <3
Reply
:iconannadeero:
AnnaDeeRO Featured By Owner Dec 1, 2014  Hobbyist General Artist
VERY HOOOOOOT! when i see dat bae Fangirl - Lucy Fairy Tail fangirl Fangirl
 OMG
 Spaz attack
Squee!
UGHHHH!!!
Reply
:icondisregard30:
disregard30 Featured By Owner Oct 24, 2014
they all look hot :D love it!!
Reply
:iconioana24:
ioana24 Featured By Owner Oct 24, 2014  Student General Artist
thx
Reply
:iconsokanonwarrior:
sokanonwarrior Featured By Owner Sep 24, 2014  Hobbyist Artist
So awesome!
Reply
:iconshonenjump3000:
ShonenJUMP3000 Featured By Owner Sep 7, 2014
Cool :D (Big Grin) 
Reply
:iconioana24:
ioana24 Featured By Owner Sep 7, 2014  Student General Artist
thx
Reply
:iconshonenjump3000:
ShonenJUMP3000 Featured By Owner Sep 8, 2014
Your welcome :D (Big Grin) 
Reply
:iconsupremedarkqueen:
SupremeDarkQueen Featured By Owner Sep 6, 2014  Hobbyist General Artist
Very well on the girls. Very hot on the boys. Love it.
Reply
:iconioana24:
ioana24 Featured By Owner Sep 6, 2014  Student General Artist
thank you, "my queen" :)
Reply
:iconsupremedarkqueen:
SupremeDarkQueen Featured By Owner Sep 8, 2014  Hobbyist General Artist
You're welcome. LOL
Reply
:iconblue-marin:
Blue-marin Featured By Owner Sep 5, 2014
SOOOOOOOO CUTE
Reply
:iconioana24:
ioana24 Featured By Owner Sep 5, 2014  Student General Artist
thank you
Reply
:iconekush:
Ekush Featured By Owner Aug 30, 2014  Hobbyist Digital Artist
Kyaaaa!! SOOOO cute :iconsnugplz:
Reply
:iconioana24:
ioana24 Featured By Owner Aug 31, 2014  Student General Artist
thx
Reply
:iconekush:
Ekush Featured By Owner Aug 31, 2014  Hobbyist Digital Artist
welcome ^^
Reply
:iconfuumayahiko:
FuumaYahiko Featured By Owner Aug 29, 2014  Student General Artist
Amazing! 
Reply
:iconioana24:
ioana24 Featured By Owner Aug 29, 2014  Student General Artist
thx
Reply
:iconchibisaku9:
ChibiSaku9 Featured By Owner Aug 21, 2014
woooow Sakura looks so beautiful! :'3
(i love her with long hair..... I wanted kishimoto to make her like that in "The Last" u.u...) ah well... amaaaazing draw!!!!! :iconloveloveplz:
Reply
:iconioana24:
ioana24 Featured By Owner Aug 29, 2014  Student General Artist
that's why I did her wih long hir, but she looks good with short too, with that hairstyle, I wish to cut my long hair too :)
Reply
:iconchibisaku9:
ChibiSaku9 Featured By Owner Aug 29, 2014
I wanted to see her with long hair again and now more mature... but, she's beautiful woth short or long hair! <3
Reply
:icondarely-the-amateur:
DARELY-the-amateur Featured By Owner Aug 21, 2014  Hobbyist
Stunning as always!!:iconloveloveplz:
Reply
:iconioana24:
ioana24 Featured By Owner Aug 29, 2014  Student General Artist
thx
Reply
:iconioana24:
ioana24 Featured By Owner Aug 21, 2014  Student General Artist
Ok, I se that everybody comment about the girls, but the boys? is not that how I drew them, is just ... hallo creepy world: It's about the coolest guys in the anime/ Ryuuko Ryuushi Mifune (Moe and feeling love) [V1] 
Reply
:iconhawksfan4848:
Hawksfan4848 Featured By Owner Aug 21, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Nejiten, Sasusaku, and Naruhina! :D

Hinata's the prettiest one :heart:
Reply
:iconioana24:
ioana24 Featured By Owner Aug 29, 2014  Student General Artist
Yes, yes
Reply
:iconnaruto9000believeit:
naruto9000believeit Featured By Owner Aug 21, 2014  Student Digital Artist
Hinata's the best =D she's so sexy, and she has so potential...
Reply
:iconnaruto9000believeit:
naruto9000believeit Featured By Owner Aug 21, 2014  Student Digital Artist
Hinata would be the hottest, if she were in a more revealing outfit =( why is Tenten the only one showing off more?
Reply
:iconioana24:
ioana24 Featured By Owner Aug 29, 2014  Student General Artist
Well, maybe she like to be mor decent, not that Sakura or Tenten are not decent.
Reply
:iconxxnejiten4everxx:
xXNejiten4everXx Featured By Owner Aug 21, 2014  Hobbyist General Artist
Lovely! :la:
I love how you have drawn Tenten, she looks so beautiful! Adorable Girl Anime Emoji (Heart Dance) [V6] 
Reply
:iconioana24:
ioana24 Featured By Owner Aug 29, 2014  Student General Artist
yes, she's my favourite
Reply
:iconkei-thims:
kei-thims Featured By Owner Aug 21, 2014
This is nice. I know that Hinata is from the card is everyone else too?
Reply
:iconioana24:
ioana24 Featured By Owner Aug 21, 2014  Student General Artist
just she and Sakura
Reply
:iconnaruto9000believeit:
naruto9000believeit Featured By Owner Aug 21, 2014  Student Digital Artist
Did you make her hair long? 
Reply
:iconioana24:
ioana24 Featured By Owner Aug 21, 2014  Student General Artist
hinata,s hair not, just Sakura's hair
Reply
:iconkei-thims:
kei-thims Featured By Owner Aug 21, 2014
Ah okay.Nod 
Reply
:iconxstrawberrydragon123:
xStrawberryDragon123 Featured By Owner Aug 21, 2014  Hobbyist General Artist
Clap :D (Big Grin) 
Reply
:iconioana24:
ioana24 Featured By Owner Aug 29, 2014  Student General Artist
thx
Reply
:icongekkodimoria:
gekkodimoria Featured By Owner Aug 21, 2014
nice
Reply
:iconioana24:
ioana24 Featured By Owner Aug 29, 2014  Student General Artist
you are always the first, thx
Reply
:icongekkodimoria:
gekkodimoria Featured By Owner Aug 29, 2014
I know I'm so fast
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 21, 2014
Image Size
6.2 MB
Resolution
2512×3024
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,547 (8 today)
Favourites
492 (who?)
Comments
44
Downloads
104
×